به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir تحقق خواست ملی - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

تحقق خواست ملی

سال  1380 شمسی ؛ پس از اثبات وجود منابع هیدروکریوری در بخش‌های عمیق دریا، عملیات ساخت سکوی حفاری نیمه شناور امیرکبیر توسط شرکت ایرانی صدرا به همراه شرکت سوئدی JVA آغاز شد.

باآغاز کار، شرکت سوئدی توسط یک شرکت آمریکایی خریداری شد وبا فشارآمریکا، همکاری خود را با طرف ایرانی (شرکت صدرا) قطع نمود.

برخی از ویژگی های این سکو عبارت است از، توانایی حفاری در آب‌های عمیق دریای مازندران تا عمق 1000 متری و حفاری در بستر دریا تا عمق 6600 متر، این سکو دارای مخازنی مملو از هوا و آب جهت ایجاد تعادل است که در صورت نیاز می‌توانید با افزایش حجم هوا و تخلیه آب و نیز آزاد سازی لنگرها این سازه را به مکان مورد نظر انتقال داد و ... اگر مایل به دریافت ویژگی‌های بیشتری از سکوی بزرگ امیرکبیر هستید روی عکس زیر کلیک کنید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/3/4 ] [ 2:58 عصر ] [ infographic ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.