به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir کانادا - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

کانادا

اینفوگرافیکی از آما رو ارقام کشور کانادا

در قدیم کشور کانادا به صورت 4 ایالت بود که بر اساس توافق نامه متحد شده و حکومت کانادا را تاسیس کردند، جان مک دونالد اولین نخست وزیر کانادا گردید. سپس این کشور تحت سیطره بریتانیا قرار گرفت که در سال  1982 میلادی ، از ملکه الیزابت دوم مجوزی برای جدا سازی قانون اساسی گرفتند و بدین ترتیب کل کانادا تحت حکومت مستقل پادشاهی قرار گرفت..

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از کشور کانادا می باشید این اینفوگرافیک زیبا قطعا به شما کمک زیادی خواهد کرد و با نمودارهایی که در این اینفوگرافیک تماشا می کنید برای درک بهتر و یاحتی ماندگاری بیشتردر ذهن شما، مفید می‌باشد.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ شنبه 91/3/6 ] [ 3:34 عصر ] [ infographic ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.