به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir آمار گوگل پلاس - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

آمار گوگل پلاس

در زمینه شبکه های اجتماعی موضوع روز "گوگل پلاس" است. به همین دلیل ما در اینجا این اینفوگرافی زیبا درباره گوگل پلاس را -که حاوی نکات جالبی از این شبکه اجتماعی است - قرار داده ایم.

گوگل پلاس همانطور که می دانید یکی از شبکه های اجتماعی با جامعه آماری بالایی ایست و الآنه کاربرهای زیادی حتی در ایران دارد..

این اینفوگرافیک به شما نشان خواهد داد که جمعیت کاربری گوگل پلاس 26,000,000 نفر می باشد که 72%  از این جمعیت را مردان و 28% را خانم ها تشکیل داده اند.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

Killer Facts And Statistics About Google Plus

Google Plus is the most talked about social nework these days and is considered to be the NEXT BIG THING! It’s launch and the thirst for invites is visible on almost all other social networks, between users. So we will share this awesome infographic with you which contains some killer facts you may not know of!


[ دوشنبه 91/1/7 ] [ 12:49 عصر ] [ infographic ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.