به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir ذهنیت بسته - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

ذهنیت بسته

چرا ترک سیگار تا این حد دشوار است؟

سیگار کشیدن یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است، سالیانه بیش از 5 میلیون نفر به دلیل عوارض سیگار، جان خود را از دست می‌دهند. بر طبق اعلان سازمان وغذا وداروی آمریکا، 50% از افرادی که از جراحی سرطان ریه بهبود می‌یابند، دوباره سیگار کشیدن را شروع می‌کنند.

نیکوتین بک الکالوببد طبیعی- با یک ماده شیمیایی حاوی نیتروژن- است که می توان آن را در مقادیر زیاد در برگ های گیاه تنباکو یافت. در ضمن این ماده تلخ مزه شامل عناصر کربن، هیدروژن ودر بعضی مواقع اکسیژن نیز است.

مطالعات نشان داده است که نیکوتین مهمترین عامل پنهان موجود درسیگار است. علاوه بر اثرات مخربی که این ماده بر روی جسم می گذارد، نیکوتین باعث ایجاد وابستگی روانی نیز می‌شود.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ شنبه 91/2/16 ] [ 4:24 عصر ] [ infographic ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.