به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir اردیبهشت 91 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

رویاهای هواپیمای فضایی

نیروهای دخیل درپرواز یک هواپیما بانیروهای مورد استفاده درفضا متفاوت است. در زمان پرواز یک هواپیما بارانده شدن هواپیما به سمت جلو، یک نیروی بالابرنده ایجاد میگردد، که باعث پروازهواپیما می‌شود اما در فضا هوایی نیست وبال ها بی فایده هستند. برای خارج شدن ازجو، وسیله نقلیه میبایست به یک سرعت مناسب، تقریبا 17000 مایل در ساعت(27360 کلیومتر درساعت) برسد. باسرعت مناسب، سفینه فضایی باسرعتی بیش از سرعت گرانش به جلورانده می‌شود، در این هنگام دیگر تکانه واندازه حرکت سفینه، برای دور زدن آن به دور زمین کافی خواهد بود.

در این اینفوگرافیک علاوه بر آشنایی با هواپیماهای فضایی شما می توانید از جدیدترین تکنولوژی ها برای ساخت هواپیماهای جدید و همچنین با هواپیماهای آینده آشنایی پیدا کنید تماشای این اینفوگرافیک در ابعاد واقعی خالی از لطف نیست..

توجه داشته باشید این عکس تنها بخشی از اینفوگرافیک می‌باشد برروی لینک زیر کلیک کنید..

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 4:39 عصر ] [ infographic ]

محاسبات ابری

محاسبات ابری یک نوع روش محاسباتی جدید کامپیوتری است که مزایای استفاده از آن به قدری بالاست که امروزه اکثر شرکت ها و سازمان‌ها محاسبات خودرا با این روش انجام می‌دهند. ازجمله مزایای این روش می‌توان به محاسبه تسهیل فرآیند مدیریت IT، بهبود خدمات ارائه شده به کاربرنهایی، کاهش چالشهای پیش روی IT و.. نام برد.

شرکت تحقیقات بازار IDC پیش بینی میکند که نه تنها عایدی محاسبه ابری درچندسال آینده افزایش خواهدیافت، بلکه درآینده محاسبه ابری خواهد توانست نحوه استفاده سازمانها وشرکتها را نیز تغییر دهد.

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از ابر می‌باشید به اینفوگرافیک زیر سربزنید خالی از لطف نیست..


برای مشاهده اینفوگرافیک در ابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 12:10 عصر ] [ infographic ]

تندخوانی

علاقه به فراگیری تندخوانی بازار بزرگی را ایجاد کرده است. شرکت‌های گوناگون میزبان سمینارهاودوره‌های آموزشی فراوانی هستند که دراین سمینارهاو دوره‌ها، بسته های آموزشی وبرنامه‌های کامپیوتری انحصاری برای فراگیری تندخوانی ارئه میشود. ولی اگرشما درکارتان به تندخوانی نیاز داشته‌اید، دیگربه سراغ چیزی نگردید، ما در اینجا چندروش ساده را ارائه میکنیم که از طریق آن شما خواهید توانست، بدون صرف زمان خود در یک سمینار، سرعت خواندن خودرا افزایش دهید. اما با این حال مابه شما توصیه میکنیم که در اجرای این مراحل شتابزده عمل نکنیدوآنها را به تدریج به کارگیرید.

آیا میدانید شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی مطالعه سریع معمولا 1000 تا 2000 لغت را در ثانیه می خوانند در حالی که میزان درک مطلب این افراد در حدود 50% می‌باشد؟

آنِ جونز قهرمان شش دوره مسابقات تندخوانی درسال 2007 میلادی، کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ را ظرف مدت 47 دقیقه و 1ثانیه خواند یعنی 4251 واژه در هر دقیقه..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 11:32 صبح ] [ infographic ]

سفربه کربلای ایران

اردوی راهیان نور در حقیقت سفری است از مبدا زندگی کسانی که به دفاع مقدس علاقه دارند، به مقصد مناطق عملیاتی. سابقه وتاریخچه آن نیز بر می‌گردد به زمان دفاع مقدس وسال 60 که عد های از خانواده های معظم شهدا و برخی از رزمندگان در قالب کاروان‌هایی از مناطق آزاد شده از لوث وجود دشمن بازدید می‌کردند. نظیر چنین حرکتی در طوب دفاع مقدس بارها اتفاق افتاد. اما بعد از پایان هشت سال جنگ تحمیلی اینگونه سفرها برای مدتی به تعویق افتاد تا اینکه اوایل دهه هفتاد شمسی دوباره این حرکت آغاز شد و شکل عمومی به خود گرفت. لیکن تفاوتی با زمان جنگ داشت که این بار این حرکت از دانشگاه‌ها و مدارس و تمامی مساجد و پایگاه‌ها وهیات‌ها به صورت خودجوش آغاز شد و کم کم شکل گرفت ورسمی‌تر شد. به شکلی که امروز شاهد حضور بسیاری از دستگاه‌های نظام در عرصه این اردوها هستیم و این اردوها به شکل قدرتمندی در حال اجرا هستند.(جواد تاجیک، دبیر ستاد راهیان نور)

شما می توانید در این اینفوگرافیک تماشا کنید آن‌چه را که در راه راهیان نور اتفاق می‌افتد از مراکز دیدنی و حتی آمار و ارقام های این رهگذران..!


برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 5:7 عصر ] [ infographic ]

روند طلا

میزان قیمت طلا به میزان تبادل طلا و بازارهای مربوط به آن بستگی دارد. اما این زوند از سپتامبر سال 1919 در شهر لندن به خلق طلا (درست کردن طلا) معروف شده است که روند روزانه طلا را به بازار ارایه می‌کند.

 حال شما می‌توانید با تماشای این اینفوگرافیک زیبا تاریخچه طلا را از 4000 هزار سال قبل از میلاد مسیح تا سال 1999 مشاهده کنید همچنین در پایان وضعیت طلا در اینتزنت را می‌بینید که به صورت نمودار می‌باشد..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 4:5 عصر ] [ infographic ]
   1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.