به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir اسفند 90 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

آمار ریزش مو

پیرو پست قبلی (ریزش مو) این هم قولی که دادم..

آمار و ارقام ریزش مو...

در ابعاد واقعی ببینید ...

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 90/12/22 ] [ 3:54 عصر ] [ infographic ]

ریزش مو

ریزش مو در میان تمامی انسان ها تا حدودی اتفاق می افتد، ولی به علت نقش قابل توجه ای که مو در زیبایی انسان و روابط اجتماعی ایفا می کند غالبا باعث می شود که افراد نسبت به این رویداد حساسیت‌های زیادی نشان دهند.

حال این اینفوگرافیک در نظر دارد که شما را با این مسئله بیشتر آشنا کند و همچنین این قدرت را به شما بدهد که بتوانید ریزش مو عادی و غیر عادی را از هم تفکیک کنید..

چرب شدن زیاد مو و شستوشوی غلط مو یکی از عوامل ریزش مو می‌باشد افسردگی و استرس‌های روحی ریزش مو را تشدید میکند و...

اگر اطلاعات بیشتری از چگونگی جلوگیری این پدیده را میخواهید حتما اینفوگرافیک زیر را در ابعاد واقعی ببینید.

و همچنین اگر اطلاعاتی در مورد آمار و ارقام ریزش مو می خواهید کلیک کنید و یا در پست بعدی بخوانید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 90/12/22 ] [ 3:44 عصر ] [ infographic ]

سه شنبه ای به رنگ خون

ضمن تبریک سال نو خدمت تمامی دوستان خوبم

باتوجه به نزدیک شدن به سه شنبه آخر سال دوستان من تصمیم به طراحی اینفوگرافیکی در رابطه با 4 شنبه سوری گرفتن، در این اینفوگرافیک آمار و ارقامی که سازمان اورژانس کشور و آتش نشانی تهران بزرگ اعلام کردند به نمایش گذاشتیم.

متاسفانه در 4 شنبه سوری سال 89، 3 نفر از هموتنانمان جان خودشان را برای  شادی موقت عده ای از دست دادند.. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد حداقل سال تحویل آن خانواده به عزا تبدیل نمی شد..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 90/12/22 ] [ 3:13 عصر ] [ infographic ]

راه اندازی سایتی کاربردی

تیم طراحان سایت اینفوگرافیک دات آی آر که در اولین سال افتتاح این سایت موفق به دریافت مقام بهترین سایت فستیوال وب ایران در زمینه طراحی کاربردی شد، سایتی را طراحی و راه اندازی کردند که سایت فوق العاده ای شده است هدف این سایت  تخصصی جمع آوری و به اشتراک گذاری پاورپوینت های مختلف در رشته های مختلف است .

در این سایت شما با تعداد زیادی پاور پوینت مواجه هستید که میتوانید با توجه به موضوع دلخواهتان از  مطالب زیبای آنها استفاده کنید.

برای مشاهده سایت کلیک کنید


[ شنبه 90/12/20 ] [ 6:27 عصر ] [ infographic ]

تحریم نفت ایران

در سال 1908 میلادی ایران اولین کشور خلیج فارس بود که در آن نفت کشف شد ایران از نظر ذخایر نفتی و در صادرات نفت خام چهارمین کشور بزرگ جهان است. ایران سالانه حدود 803 میلیون بشکه نفت صادر می کند.

درآغاز سال جدید میلادی اوباما تحریم های سختی را علیه بخش انرژی و نهادهای مالی ایران وضع کرد هدف از این تحریم ها وادار نمودن ایران به رها کردن برنامه هسته ای است..! در این مبان اتحادیه اروپا در کنار آمریکا موافق تحریم نفتی ایران است. ایران 18% از صادرات خود را به اروپا صادر میکند.

با تحریم نفت،ایران مجبور است برای روزانه 300 تا 500 هزار بشکه نفت خود مشتری جدید پیداکند..

اگر مایلید اطلاعات بیشتری در رابطه با صادرات نفت ایران به کشور های مختلف جهان و یا حتی میزان درصد تامین نیاز نفتی کشور های جهان از نفت ایران، بدست آورید اینفوگرافیک زیر را در ابعاد واقعی مشاهده کنید..


برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ شنبه 90/12/20 ] [ 5:52 عصر ] [ infographic ]
   1   2   3      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.