به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir فروردین 91 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

آمار گوگل پلاس

در زمینه شبکه های اجتماعی موضوع روز "گوگل پلاس" است. به همین دلیل ما در اینجا این اینفوگرافی زیبا درباره گوگل پلاس را -که حاوی نکات جالبی از این شبکه اجتماعی است - قرار داده ایم.

گوگل پلاس همانطور که می دانید یکی از شبکه های اجتماعی با جامعه آماری بالایی ایست و الآنه کاربرهای زیادی حتی در ایران دارد..

این اینفوگرافیک به شما نشان خواهد داد که جمعیت کاربری گوگل پلاس 26,000,000 نفر می باشد که 72%  از این جمعیت را مردان و 28% را خانم ها تشکیل داده اند.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

Killer Facts And Statistics About Google Plus

Google Plus is the most talked about social nework these days and is considered to be the NEXT BIG THING! It’s launch and the thirst for invites is visible on almost all other social networks, between users. So we will share this awesome infographic with you which contains some killer facts you may not know of!


[ دوشنبه 91/1/7 ] [ 12:49 عصر ] [ infographic ]

آمارهای مربوط به مصرف سیگار در جهان

با تمام هشدارهایی که همواره در مورد مضرات استعمال دخانیات منتشر می شودو همچنین با وجود اقداماتی از جمله مصور کردن جلد های سیگاربه هشدار های بهداشتی و راه نمای تلفن گویای ترک سیگار،آمار ها همچنان از تعداد بالای سیگاری ها حکایت دارد.

براساس تحقیقات صورت گرفته مصرف سیگار در بین زنان نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و در نوجوانان و جوانان نیز با کاهش سن مصرف سیگار مواجه هستیم.

در این اینفوگرافیک شما آمارهایی مربوط به مصرف سیگار در جهان و ایران را مشاهده می کنید..

در ابعاد واقعی ببینید...

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

Statistics related to smoking in the world

 smoking is a costly habit. Besides being unhealthy, cigarettes can cost a pack-a-day smoker over $2500 a year, and we could all use that money to pay down debt, take a vacation, or just have some insurance money left in the bank


[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 4:10 عصر ] [ infographic ]

کشور ایران

دوستانی که علاقه مند دیدن اطلاعاتی از کشور های مختلف را دارند می توانند در این وبلاگ و در پست های بعدی به مقصود خود برسند

به تدریج همانند این اینفوگرافیک اطلاعات کشورهای دیگر جز ایران نیز پست خواهم کرد

راستی شما می توانید ایده ها و موضوع های مختلفی که در ذهن دارید و دوست دارید که به صورت اینفوگرافیک طراحی بشوند را به من پیشنهاد بدهید تا دوستان من در تیم طراحی اینفوگرافیک دات آی آر برایتان طراحی کنند.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 3:8 عصر ] [ infographic ]

زندگی نامه مختصر حضرت محمد (ص)

از این به بعد اینفوگرافیک 14 معصوم را براتون به تدریج پست خواهم کرد 

این داده نگاشتی است از پیامبر اسلام که به راحتی می توانید زندگی نامه مختصر این حضرت را مشاهده کنید

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 2:45 عصر ] [ infographic ]

گذشته سرخ وآینده سبز

سلام

این یک کاره خیلی جالب و فوق العاده از معصومین بزرگوار(ع) و قاتلین معصومین (ع) است که محل دفن  این امامان به همراه زندگی نامه ای خیلی مختصر را در این اینفوگرافیک نمایان کرده ایم..

همانطور که می دانید همواره دشمنان اسلام و اهل بیت عظیم الشان، به دنبال مقابله با دین اسلام راهی جز کشتن امامان عزیزمان پیدا نکرده اند وشاید یکی از دلایل غیبت طولانی منجی عالم بشریت، امام زمان همین باشد..!

خودم که خیلی دوس دارم این کار رو..!

پیشنهاد میکنم حتما این داده نگاشت را در ابعاد واقعی مشاهده کنید.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 2:0 عصر ] [ infographic ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.