به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir دی 90 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

یکی از موفقیت های سایت اینفوگرافیک دات آی آر

سایت اینفوگرافیک دات آی آر( www.Infographic.ir   ) در دو زمینه «بهترین طراحی کاربردی» و «بهترین سایت به اشتراک گذاری اطلاعات» جزو 5 کاندید بهترین سایت ایرانی شد.

 

از دوستان عزیز درخواست میشود تا در صورت تمایل در نظرسنجی این مسابقه شرکت کنند. (لطفا در گروه صفحه نخست به ما رأی ندهید)
با تشکر
 

برای شرکت درنظرسنجی برروی این لینک کلیک کنید


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:7 عصر ] [ infographic ]
مسابقه ی مرورگرها

در این اینفوگرافیک 5 مرورگر اصلی اینترنت، رو در روی هم قرار گرفته و 6 شاخص کارایی آنها با هم مقایسه شده است:
سرعت جاوا اسکریپت، میزان متوسط استفاده از CPU، انتخاب DOM، سرعت CSS RENDERING، سرعت بارگذاری صفحه، و کارایی کش (Cache) مرورگر


برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

Performance Comparison of Web Browsers

The latest versions of the five major most web browsers went head to head under six performance indicators: Java speed, average CPU usage under stress, DOM selection, CSS rendering speed, page load time, and browser cache performance

 


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 10:49 عصر ] [ infographic ]

کشنده ترین اپیدمی های تاریخ

 

انسان ها همواره در حال گسترش جمعیت خود بوده اند اما در طی زمان طبیعت با عوامل گوناگون سعی در کنترل جمعیت انسان ها داشته است که یکی از این عوامل بیاری ها بوده اند.

 

 

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید


History’s Deadliest Pandemics


The human species has been battling Nature’s population control  since the caveman days.  Apart from natural disasters, this has been the job of pandemics and diseases throughout history.

 


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 10:37 عصر ] [ infographic ]
وارونگی هوا
اینفوگرافی راجع به آلودگی هوا و بحث وارونگی هوا.  علت و عواقب آن و ...



برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

Inversion

an inversion is a deviation from the normal change of an atmospheric property with altitudeAn inversion can lead to pollution such as smog being trapped close to the ground, with possible adverse effects on health.

 


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 10:36 عصر ] [ infographic ]

دیدگاه های نوبلیستهای فیزیک در رابطه با عالم هستی، دین و علم

شاید تا کنون به افراد زیادی برخورده اید که با داعیه روشنفکری و نگاه علمی تمامی مباحث دینی را ناشی از خرافات و توهمات دانسته و تمامی مبانی دینی را زیر سوال میبرند. گویی در آینه پندار این افراد انسان هر چه ملحدتر باشد، روشنفکرتر و مترقی تر جلوه خواهد کرد. ولی آیا تا به حال هیچ انیشیده اید که دیدگاه صاحبان اصلی فکر و اندیشه و دانشمندان دررابطه با مباحث توحیدی و دینی چیست؟

برای آشنایی بیشتر دوستان با آرا و افکار این دانشمندان،ما سلسله کارهایی را در این رابطه در دست تهیه داریم که هم اکنون اولین اینفوگرافیک در این مبحث را تقدیم شما دوستان گرامی میکنیم.

 


برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 5:52 عصر ] [ infographic ]
   1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.