به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir فروردین 91 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

اندازه بازار تلفن همراه

این نوع کار را هم برای علاقه مندان به تلفن همراه قرار دادم امیدوارم که اطلاعات خوبی را به شما منتقل کنه که منتقل هم خواهد کرد

تقریبا نیمی از جمعیت کل کره زمین حدود 4 میلیاردتلفن همراه در سطح جهان وجود دارد که با مقایسه ی تکنولوژی های دیگر در دسترس عموم مردم، رقم بالایی است..

از لحاظ سیستم عامل هم با توجه به این اینفوگرافیک همچنان سهم استفاده از سیستم عامل سیمبین(symbian) بیشتر از سیستم عامل های دیگر است بظوری که امروزه 51% تلفن های همراه دارای این سیستم عامل هستند..

نگاهی سطحی به اینفوگرافیک زیر اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهد داد

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 4:20 عصر ] [ infographic ]

 گارفیلد

اینفوگرافی از کارتون گارفیلد و شخصیت هایی که در این کارتون با گارفیلد ایفای نقش می کنند

زیباست ببینید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 2:35 عصر ] [ infographic ]

ناوشکن جماران

همانطور که می دانید ناو شکن جماران یکی از بهترین دستاوردهای ساخت داخل ایران است که رونمایی از آن تمامی جهانیان را بهت زده کرد.

طرح ساخت ناوشکن جماران در سال 1376 با دستور فرمانده کل قوا با قابلیت حمل هلی کوپتروپرتاب موشک شروع شد و با حدود 12000 نفر ساعت کار مطالعاتی وتحقیقاتی، پروژه «موج» در نیروی دریایی ارتش شکل گرفت.

در این اینفورگرافیک به بررسی عملکرد جماران از لحاظ عملیاتی و قدرت نظامی می پردازیم..

این ناو پس از 12 سال تلاش در آب و هوای شرجی جنوب ساخته شده است که توان حمل 140 نفر پرسنل را دارد و شعاع عملیاتی 3000 مایل دریایی را دارا می باشد و تنها صرف 1/5 هزینه نمونه خارجیش ساخته و عملیاتی شده است..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 11:20 صبح ] [ infographic ]

مردی از جنس انقلاب

شهید آیت الله سعید مدنی در سال 1293 هجری شمسی در((آذرشهر)) آذربایجان در خانواده ای روحانی متولد شد. بر اثر فعالیت هایی که علیه رژیم ستم شاهی به نورآباد ممسنی، گنبد کابوس، بندر کنگان و مهاباد تبعید شدند.

درجریان تشکیل مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم همدان به آن مجلس راه یافتند و از سوی امام امت به نمایندگی ایشان و امامت جمعه تبریز منصوب شدند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در مورد شهید مدنی می‌فرمایند: « به نظر من بالاتر از همه ابعاد وپشتوانه همه این ابعاد، خودسازی و کاری بود که ایشان با خود و با دل خود کرده بود.»«ایشان حقیقتا مصداق بارزی از یک روحانی کامل بود.»«ایشان دارای دید سیاسی و نسبت به مسائل کشور آگاه واهل علم و اقدام بودند.»

برای مشاهده دیدن مطالب بیشتری از این عالم بزرگوار به اینفوگرافیک زیر با ابعاد واقعی سری بزنید.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ سه شنبه 91/1/29 ] [ 7:12 عصر ] [ infographic ]

کشتار تجاری سیل ها در کانادا

دراین اینفوگرافیک شما آن‌چه راکه باید در مورد بزرگترین کشتار سالانه پستانداران دریایی که روی زمین رخ می دهد را می خوانید..

در کانادا هر ساله تعداد زیادی سیل (فوک) برای پوست تنشان کشته می شوند که 98 % آن‌ها کمتر از 3 ماه سن دارند..

سیل ها چگونه کشته می‌شوند..؟

معمولا برای کشتن سیل ها از هاکاپیک(hakapik) استفاده می کنند تا سیل ها را بدون صدمه زدن به پوستشان بکشند.. معمولا 100% سیل ها بدون نیاز به کشتن‌شان، کشته می شوند..!همچنین ماهیگیران تجاری ما بین فصل های ماهیگیری اقدام به سیل کشی می‌کنند. چند روز از ماه های مارس و آوریل تا صدها هزار بچه سیل کشته می شوند.

و در این اینفوگرافیک بخوانیدکه..

چرا این کشتار انجام می شود!؟

آیا پول ساز بودن این تجارت واقعیت دارد؟

و اینکه پایان نزدیک است...

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 7:17 عصر ] [ infographic ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.