به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir جنگ ستارگان پرسپولیس و استقلال - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

جنگ ستارگان پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس کهکشانی تر است یا استقلال؟ این پرسشی بود که از ابتدای فصل نقل و انتقالات خیلی از اهالی فوتبال دوست داشتند پاسخش را بدانند. علی فتح الله زاده مدت ها قبل بود که در دل دعواهایش با رویانیان در فصل نقل و انتقالات گفته بود: «بگذارید روزآخر که همه خریدها انجام شد بیاییم عکس بازیکنان‌مان را بگذاریم و ببینیم من موفق تر بودم یا رویانیان.» حالا او بابستن تیمش، ادعایش این است که تیمی کامل‌تر از حریف دارد ورویانیان در آخرین گفتگویش شاید خیلی هوشمندانه برای کاستن انتظارات هواداران می گوید: « من بزرگترین بازنده نقل و انتقالات هستم. تنهابه 70 درصد ایده‌آلم رسیدم.» پرسپولیس در جذب یک هافبک دفاعی مطمئن، بازیکنی مثل محمدرضا خلعتبری و گلردوم، به هدفش نرسید در حالی که استقلالی ها، بمب نکونام راهم در آستانه انفجار دارند. راستی به نظر شما کدام یک از این دوتیم کامل تر است؟

در این اینفوگرافیک اسامی 11 بازیکن تیم های استقلال و پرسپولیس آورده شده شما قضاوت کنید کدامیک کهکشانی است؟

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/4/29 ] [ 5:58 عصر ] [ infographic ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.