به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir تندخوانی - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

تندخوانی

علاقه به فراگیری تندخوانی بازار بزرگی را ایجاد کرده است. شرکت‌های گوناگون میزبان سمینارهاودوره‌های آموزشی فراوانی هستند که دراین سمینارهاو دوره‌ها، بسته های آموزشی وبرنامه‌های کامپیوتری انحصاری برای فراگیری تندخوانی ارئه میشود. ولی اگرشما درکارتان به تندخوانی نیاز داشته‌اید، دیگربه سراغ چیزی نگردید، ما در اینجا چندروش ساده را ارائه میکنیم که از طریق آن شما خواهید توانست، بدون صرف زمان خود در یک سمینار، سرعت خواندن خودرا افزایش دهید. اما با این حال مابه شما توصیه میکنیم که در اجرای این مراحل شتابزده عمل نکنیدوآنها را به تدریج به کارگیرید.

آیا میدانید شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی مطالعه سریع معمولا 1000 تا 2000 لغت را در ثانیه می خوانند در حالی که میزان درک مطلب این افراد در حدود 50% می‌باشد؟

آنِ جونز قهرمان شش دوره مسابقات تندخوانی درسال 2007 میلادی، کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ را ظرف مدت 47 دقیقه و 1ثانیه خواند یعنی 4251 واژه در هر دقیقه..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 11:32 صبح ] [ infographic ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.