به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir اسفند 90 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

یادگیری کدام یک از زبان ها دشوارتر است؟!

این اینفوگرافیک زبانها را بر اساس میزان دشواری فراگیری به سه دسته آسان، متوسط و سخت تقسیم بندی میکند. زمان تخمینی برای کسب مهارت در هر دسته نیز آورده شده است.البته باید در پایان یادآوری نمود که این چارچوب زمانی برای هر فردی تا حدودی متغیر خواهد بود.

آمار و ارقام این داده نگاشت (اینفوگرافیک) را انستیتوی خدمات خارجی وزارت خارجه آمریکا، بر اساس محاسبه مدت زمان لازم برای کسب مهارت،در صحبت کردن و خواندن زبان مورد نظر،توسط یک انگلیسی زبان محاسبه کرده است.

در ضمن باید به این نکته توجه کرد که زمان مورد نیاز برای یادگیری یک زبان به عوامل متعددی از جمله : ساعاتی که شما در طول هفته به یادگیری زبان اختصاص میدهید، میزان نزدیکی زبان مورد نظر به زبان مادری شما و یا زبان دیگری که شما مسلط هستید، در اختیار بودن منابع یادگیری زبان مورد نظر، میزان پیچیدگی زبان مورد نظر و انگیزه شما برای یادگیری، این ها همگی در یادگیری در زمان های مورد نیاز موثر هستند.

this infographic divides some commonly learned languages into three categories- easy, medium, and hard- based on various factors. The estimated time to achieve proficiency in each category is also included at the top of the sections. This time-frame is tempered with a reminder that each learner is different

[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 10:4 عصر ] [ infographic ]

RQ-170

همه چیز در رابطه با دستاورد بزرگ نظامی، از کنترل خارج کردن هواپیمای جاسوسی RQ-170 و به کنترل گرفتن آن توسط دلیر مردان ایرانی

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 8:49 عصر ] [ infographic ]

مجلس نهم

نتایچ گروهی انتخابات در حماسه ای که مردم ایران خلق کردند.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 8:25 عصر ] [ infographic ]

10 شغل برتر در سال 2011

بهترین جهت گیریها شغلی در دوره رکود اقتصادی کنونی جهان کدام است؟

همانطور که می دانید در سال های اخیر رکود اقتصادی تغییرات عظیمی را در بازار کار ایجاد کرده است، کارهایی را که زمانی دارای حقوق کافی بودند و از امنیت شغلی مناسبی برخوردار بودند ممکن است فردا اصلا وجود نداشته باشند.

طبق نظر متخصصان پنج بخش از اقتصاد همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. بخش سلامت، تجاری و مالی، فن آوری اطلاعات، آمورش و رسانه/ارتباطات، این روز ها برخی از بهترین فرصت های شغلی در این بخش ها قرار گرفته اند.(برخی از بهترین فرصت های شغلی در این بخش هارا در داده نگاشت زیر مشاهده کنید)

آیا می دانید چه میزان کار شما ایمن است؟

راستش همانطور که اطلاع دارید در سال‌های اخیر کسی نتوانسته است دقیقا پیش بینی کند که چه چیزی رخ خواهد داد! شما دوستان عزیز می توانید در این اینفگرافیک جزئیات 10 شغل را که از لحاظ امنیت شغلی نسبت به دیگر شغل ها برتری دارند مشاهده کنید .

در پایان نیز 10 حرفه که دارای بالاترین دستمزد می باشند در این داده نگاشت قرار داده شده است.

در ابعاد واقعی ببینید!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

Top 10 Jobs for 2011

The recession brought tremendous changes to the job market. Jobs that once were well-paid and secure may not even exist tomorrow.Some of the best career opportunities today lie in these sectors


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 8:0 عصر ] [ infographic ]

مجلس و مردم

مجلس به عنوان رکن اصلی قانون گذاری کشوردر نظر گرفته میشود. این وظیفه خطیر در کنار وظایف نظارتی باعث شده، مجلس نقش بسیار تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشورو مردم ایفا نماید. از این رو می بایست به فرموده امام راحل (ره)، تمامی مردم پیرامون مسائل مرتبط با مجلس از خود حساسیت نشان دهند. در این اینفوگرافیک سعی شده با بهره گیری از بیانات امام امت (ره) بیش از پیش اهمیت توجه مردم به مجلس تبیین گردد.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 6:1 عصر ] [ infographic ]
<      1   2   3      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.