به اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف Liker.ir فروردین 91 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف
لینک دوستان

بررسی حملات دزدان دریایی به کشتی ها

اینفوگرافیک جالب و جذابی از دزدان دریایی این داده نگاشت علاوه بر نشان دادن مکان بیشترین دزدی های انجام شده در دریا شیوه دزدی این دزدان را هم به نمایش می گذارد

در یک دهه پیش، دریای چین جنوبی، اقیانوس هند و تنگه مالاکا، دارای بیشترین تعداد حملات دزدی های دریایی بودند. اما درطی چند سال گذسته، نواحی سومالی، بیشترین حملات دزدی‌های دریایی را به خود خود اختصاص داده است..

توجه داشته باشید که این تنها بخشی از اینفوگرافیک دزدان دریایی می باشد شما میتوانید با کلیک برروی عکس و یا لینک زیر عکس اینفوگرافیک کامل راببینید..

توجه داشته باشید که این اینفوگرافیک کامل نیست..!

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 5:5 عصر ] [ infographic ]

قدرت وردپرس

این هم اینفوگرافیکی از وردپرس که اطلاعات مربوط به این سامانه را در اختیار شما قرار می دهد..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 2:2 عصر ] [ infographic ]

وضعیت جهان در سال 2011 در حوضه

فناوری اطلاعات و ارتباطات

شما عزیزان کاملا در جریان هستید که در سال های گذشته فناوری اطلاعات و ارتباطات رشد چشم گیری داشته است حال اینفوگرافیکی را برایتان پست می‌کنم که به شما نشان خواهد داد در جهان چه اتفاقاتی در حوضه فناوری اطلاعات رخ داده است..

در حال حاضر7 میلیارد نفر جمعیت کل جهان است که از این تعداد یک سوم جمعیت، آنلاین هستند.. در طی 5 سال اخیر 18% سهم کشورهای توسعه یافته از تعداد کل کاربران اینترنت در جهان افزایش یافته است.. اکنون کاربران چین 25% کل کاربران اینترنت جهان را به خود اختصاص داده اند..

طبق تحقیقات گرایش برای استفاده از اینترنت هم در کشورهای توسعه یافته وهم در کشورهای درحال توسعه، در بین جوانان بیشتر از افراد مسن است..

از میان 1.8 میلیارد خانه در جهان، یک سوم آن ها به اینترنت دسترسی دارند. این رقم در 5 سال قبل به یک پنجم می رسید..

حال شما می توانید علاوه بر شکل نموداری این اطلاعات، اطلاعاتی مربوط به کاربران اینترنت تلفن همراه در جهان وهمچنین رشد پهنای باند در جهان را در این اینفوگرافیک زیبا مشاهده کنید..ضمنا توجه داشته باشید که این عکس از اینفوگرافیک تنها بخشی از کار می باشد شما برای دیدن کامل اینفوگرافیک باید روی خود عکس یا لینک زیر عکس کلیک کنید..

 

توجه کنید که این عکس از اینفوگرافیک کامل نیست..!

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:8 عصر ] [ infographic ]

تصادفادت نوروزی سال 1391

سلام دوستان

این بار اینفوگرافیکی را برایتان آماده کرده ام که مربوط به تصادفادت نوروز 91 است، امسال کاهش چشم گیر تصادفات را داشتیم کاهشی بالغ بر 20% که رضایت بخش است اگر چه که کافی نیست..

مفهوم اینفوگرافیک را به راحتی درک می کنید طوری که این همه اطلاعات را در یک تصویر کوچک مشاهده می کنید و بدست می آورید..!

دوستان از این فرصت استفاده کنم و یادآور شوم که اگر موضوع خاصی از اینفوگرافیک را مد نظر دارید حتما به من اطلاع بدید تا ما بتوانیم با تیم طراحی اینفوگرافیک دات آی آر طراحی کنیم

موفق باشید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


[ شنبه 91/1/19 ] [ 6:51 عصر ] [ infographic ]

صادراتی بابوی نفت

در این روزها بحث صادرات نفتی وتحریم نفتی ایران داغ ترین بحث‌های روز است مسئولین کشور باید سعی در وابسته نساختن کشور و بودجه کشورازدرآمد حاصل از نفت باشند..

حال اینفوگرافیکی را برایتان آماده کرده ایم که شما11 قلم از صادرات نفتی ایران را خواهید دید که از این 11 قلم تنها 2  قلم صادراتی داریم که وابسته به منابع طبیعی نیست..! و همچنین شما در این داده نگاشت بزرگترین شرکای تجاری ایران و یا حتی وضعیت چند کالای غیر نفتی در دوسال اخیر را خواهید دید..!

این اینفوگرافیک نشان می دهد که رفته رفته به صادرات غیر نفتی کشورمان افزوده می شود که این جای تقدیر دارد اگر چه که هنوز به نقطه ایده آل فاصله زیاد است ولی همین همّت مسئولین خود نشانه‌ی اهمیت بالای موضوع است..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید



[ جمعه 91/1/18 ] [ 2:0 صبح ] [ infographic ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

infographic
این وبلاگ در نظر دارد تا در زمینه آشناسازی، تولید و به اشتراک گذاری اینفوگرافی با شما دوستان عزیز به تعامل بپردازد. هدف اصلی به اشتراگ‌گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف است. اینفوگرافیک نوعی نمایش تصویری از اطلاعات است که برای انتقال سریع و جذاب یک موضوع به‌کار می‌رود. اینفوگرافیک می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک اینفوگرافیک کامل علاوه بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را منتقل می‌کند،‌ شامل جزئیات کلیدی موضوع برای فهم بیشتر هست. پشتیبانی محتوایی این وبلاگ بیشتر از سوی دوستان ما در وبسایت infographic.ir صورت خواهد پذیرفت.